Florea Ioana Intrebare de acum 3 luni zile
Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat! Am astm alergic si fac tratament cu Symbicort, Tamalis sau Aerius, Dymista si vaccinuri pentru desensibilizare. De aproximativ o saptamana respir mult mai greu, simt ca Symbicortul nu isi face efectul, si folosesc Ventolin de 3-4 ori pe zi, dar tot nu ma simt prea bine. Medicul alergolog la care merg m-a chemat la spital sa vada despre ce e vorba, dar ma tem foarte mult sa merg in aceasta perioada, iar alt medic cu aceeasi specializare nu este la mine in oras. Va rog, ajutati-ma cu un raspuns! Va multumesc mult!
1 Raspunsuri
dr Ramona Muresan Echipa s-a raspuns acum 3 luni zile
Buna ziua, sfatul meu este sa mergeti sa va vada medicul alergolog. Astmul dvs. nu este controlat, daca luati asa de mult ventolin. In aceasta perioada este foarte important sa fie controlat astmul. Protejati-va cand mergeti la consult, purtati manusi, masca de protectie, iar dupa consult spalati imediat hainele si faceti dus, pentru a reduce cat mai mult riscul de infectie. Va doresc multa sanatate!